Monday, November 17, 2008

Selamat Hari Raya!

Hari Raya Ketiga

Utk hari ni, aktiviti aku ialah gi mkn free kt umah ipah.Aku mcm biasa, suka bwk adik aku gi jln2 skali.Sbb kalau naik kereta sorg, bosan+ngantuk+x macho.Fadila ngan aiman pun join skali ngan aku, bila aku dgn selambanya mengepau kereta iswara tok aku.Hahaha...

Kereta tok aku

Dh lama aku x tgk member2 aku.Bila gi amik fadila kt umah dia, aku mcm terkejut gak la.Rupa dia dh jd mcm pompuan dh.Dulu perangai mengalahkan aku la.Kalau aku duk jln2 ngan dia, agak2 org bleh tertukar kot.Org ckp aku pompuan, fadila laki.Skrg, alhamdulillah, fadila dh jd baik.Tahniah.Kih3..Pastu, gi amik aiman plok kt kedai Bachok.Perjalanan ke umah ipah diteruskan lg la (gaya mcm jauh).Sampai je kt umah dia, aku tawaf skali sbb x jumpa jln masuk.Maklumla, x penah dtg umah ipah.Kitorg antara yg awal sampai la.Duk x lama je, kakwe n da gang sampai.Suasana umah ipah jd kacau bilau sekejap dek kehadiran kakwe yg havoc itu.Wani plok ngan perangai gelisah dia duk tunggu syapiq palo sampai.Aku ngan adik aku duk tunggu moklah sampai.Katanya on the way tapi setengah jam tunggu br sampai.Nasib baik ada makanan byk.Bleh gak melantak sambil2 tunggu.Trimas ipah.

Tgk la gaya kakwe dlm gambar (dr kiri : kakwe, wani, zati)

Aiman ngan ipah.Aiman ngan muka masam.Murahkan senyuman ek..

3 comments:

faiz777 said...

ketuat jauh ko eh nga pata irama?

Uncle said...

Bkn ketuat la.Keluat.Ada la dlm 10 minit naik keto.

Afham said...

wowowowo aku baru tengok gambar2 dlm entry nih
bagus..ado la jugok gi jale2...
aku kat sini jale2 sehari jah
aduuhhh