Thursday, October 8, 2009

Sekitar KLIA 27 September 2009

Akhirnya, tarikh yang ditunggu-tunggu tiba. Perasaan aku kosong, tiada lagi rasa teruja.Menyambung pelajaran ke Sheffield, United Kingdom bagiku bukanlah suatu masa untuk bergembira. Aku sedar bahawasanya aku adalah insan yang perlu rajin untuk mencapai kejayaan. Tepat pukul 6 petang, aku dan keluarga tiba di KLIA. Penerbangan ke London-Heathrow dijadualkan pukul 11.40 malam. Masa menunggu dihabiskan bersama keluarga. Terima kasih kepada mereka-mereka yang datang menghantar aku ke KLIA. Namun, apa yang paling penting, aku perlu berterima kasih kepada keluargaku, terutamanya kedua ibu bapaku yang membantu aku untuk sampai ke tahap ini. Namun, mungkin aku terlalu bodoh, sehinggakan aku tidak mampu mengungkap segalanya dengan kata-kata. Akhir kata, terima kasih...


Ahli keluargaku yang datang memeriahkan suasana

Adik aku yang ngok ngek. InsyaAllah akan ke US tahun hadapan

1 comment:

Afham said...

Mulakan perjalaanan dengan bismillah...


Wak molek la sano tuh...