Sunday, February 6, 2011

Lepak?

Alhamdulillah, exam dah habis. Aku sempat cuti satu hari je memandangkan period exam utk course aku sama dengan period exam utk seluruh universiti. Aih! Tapi takpe, at least bleh berehat utk satu hari sebelum memulakan semester baru.

Ucapan penghargaan ditujukan kepada rakan-rakan yg byk membantu aku time revision. Time study bersama, sempat juga la kiranya aku snap beberapa gambar utk menghilangkan kebosanan.

Terima kasih juga kepada Ana (cousin aku) dan Syaheeda (flatmate) beliau yg menjemput kami serumah utk dinner semalam.

Thoriq dan Jamil (dalam Macbook). Kecanggihan teknologi tak menghalang study group walaupun berjauhan. Ahah!


Aku yg sedang mendengar explanation drpd sifu2.


Toyot, tukang hibur dan pembuat air yg setia di kala beliau tak sibuk dengan 'komitmen baru' dan exam.


Tuan Guru Hj Adil, merangkap sifu tertinggi Mechanical engineering.

Semoga semester baru membuka lembaran baru utk kejayaan di masa akan datang.

Wassalam.

5 comments:

yAtiE said...

selamat menempuhi sem baru yg pastinya akan lebih mncabar minda dan pemikiran anda (ayat skema haha..layan je..).

Afham said...

Tuan Adil hebat sokmo. sejak KMB lagi

saye kerink said...

lah exam ke selama ni.
sehari je cuti?? OMK enough ke?
sehari cuti then masuk sem baru. wawwww begitu cekal. hehe ;]

Uncle said...

E'e: Kemah keming kakah tu.
Faris: Cukup sgt. Tido membuta la. Ahah.

muhammadthoriq said...

lol komitmen baru, meoow~

TGHA = Tuan Guru Haji Adil