Friday, April 24, 2009

Pengumuman Rasmi

Assalamualaikum.

Aku, dgn rasminya dh x nk tulis blog pakai English dh. Sejujurnya, susah nk menyampaikan mende2 yg best kalau pakai English dek English ku yg masih lg di tahap budak2 tadika. Kpd rakan2 di luar sana, aku mengaku yg sblm ni, aku x ikhlas tulis blog pakai English, hanyalah sekadar latihan utk menghadapi IELTS semata-mata. Skrg ni, alhamdulillah IELTS dh lepas. Jd, aku akan balik ke bahasa ibunda iaitu bahasa Melayu. Bahasa melambangkan bangsa. Mmg x dinafikan. Kalau org Melayu x nk guna bahasa Melayu, sape lg? Fikir-fikirkan....

Wassalam.

4 comments:

Nadly said...

patut la aku rase smacam jer biler aku bace blog ko...hahah..dh terbukti pun "kesemacaman" aku tuh...;D

fazie adam said...

haha...bagus2....bahasa melambangkan bangsa....tulis biar ikhlas...haha...

Uncle said...

Ko mmg bagus Nadly, dpt rasa kesemacaman aku. Hahaha.

aLLyzz said...

eyh.btol tuh
msg xsmpi ble gne eng
adekah aku akn ikut jejak lgkah ko??hehehe